RAKSTIET SAVIEM LIKUMDEVĒJIEM/ POLITISKAJIEM VADĪTĀJIEM

Jūs varat būt pietiekami politiski motivēti, lai reaģētu uz kādiem aktuāliem notikumiem un gribētu izteikt savu viedokli. Šajā valstī jūsu viedoklim ir nozīme. Bet atkal jūs varbūt teiksiet: „KAM TAS RŪP?” – jautājumu, kuru es uzdevu līdz kāda novembra vakara balsošanas beigām. Mēs atklājām, ka esam pazīstami ar jauno gubernatoru un viņa sievu. Pavisam pēkšņi mums rūpēja daudzas lietas gubernatora dzīvē – kā ik dienas stress daudzo svarīgo tikšanos un augsto prasību un presē paustās kritikas dēļ. Mums rūpēja fakts, ka viņu ģimenes dzīve bija prožektoru gaismā ar pavisam mazu vai arī nekādu privātumu, un mēs brīnījāmies, kā viņi vispār spēj izdzīvot. Ir neparasti būt gubernatora mācītājpārim. Nevar vienkārši ierasties savrupmājā uz apciemojumu. Kad jūs zvanāt, lai pateiktu iedrošinājuma vārdus, jūs runājat ar sekretāru, kura uzdevums ir aizsargāt no labu domājošo vēlētāju kalniem.

Tātad... MAN RŪPĒJA, bet es nezināju, ko darīt. Es runāju par to ar Dievu, un Viņš man deva atbildi. „Raksti,” Viņš teica. „Regulāri – raksti iedrošinājuma zīmītes.” Laba ideja, es nodomāju. „Es zinu,” Viņš teica! Tā nu es to darīju. Un es bieži lūdzu, lai Dievs dotu viņiem radošas idejas, kā pagodināt Viņu politiskajā arēnā, un Viņš to darīja. Amatā stāšanās balles vakarā laikraksti vēstīja, ka gubernators un viņa sieva nolēmuši, ka deju zālē vajadzētu novietot papildus galdus, lai varētu uzaicināt vairāk viņu draugu un atbalstītāju. „Labs risinājums šajā kutelīgajā jautājumā,” es nodomāju.

Man bezgala iepatikās meklēt apsolījumus politiskajiem vadītājiem un prasīt pēc to piepildījuma, un es to ieteicu arī visiem saviem draugiem. Jūs varat darīt tāpat. Jūsu draudzē var nebūt gubernators vai cits politiskais vadītājs, bet jūs varat izvēlēties vienu vai divus un iekļaut savā patstāvīgajā lūgšanu sarakstā. Uzrakstiet un pasakiet viņiem, ka jūs to darāt. Sūtiet zīmītes, iedrošinot viņus būt godīgiem savā darbā, norādiet viņiem uz Bībeles apsolījumiem, tādiem kā šis: „Esi stiprs un drosmīgs, jo Tas Kungs tavs Dievs ir ar tevi...” (5.Moz.31:6) Jūs varat atstāt iespaidu uz valdību vai kādu mazāku valsts varas orgānu, kā jūsu vietējās pilsētas dome. Jūsu balss var atstāt iespaidu pat mūžības vērtībā!

Nav komentāru: