MALKAS SKALDĪŠANA

Džeika un Maika cirvju kāti pacēlās atkal un atkal, kamēr malka krita mazākos gabalos pie viņu kājām. Misis W. tikai dažus mēnešus atpakaļ bija palikusi bez vīra, un tuvojās ziema. Viņa bija vāra un trausla kundzīte un katrā ziņā nebija radīta šāda veida fiziskām aktivitātēm. Par spīti aukstajai gaisa temperatūrai pār zēnu sejām plūda sviedri. Viņa stāvēja pie durvīm un skatījās. „Es nekad nebiju domājusi, ka eņģeļi izskatās tā,” viņa teica, „turklāt es esmu ļoti reliģioza persona! Es nekad neesmu satikusi jaukākus bērnus. Esmu tik pateicīga.”

Tas neprasīja pārlieku daudz laika, varbūt stundu vai divas, līdz puiši pieveica visu grēdu, bet atmiņas par viņu izpalīdzību uzturēja Misis W. sirdī siltumu vēl nedēļām ilgi.
Ja jums ir pieejama bezmaksas malka, veco ļaužu aprūpes dienestiem un citām aģentūrām, kas kalpo slimajiem un nespējniekiem, būs sarakstu saraksti ar cilvēkiem, kuriem vajadzīga malka siltumam ziemā. Ja jums nav malkas resursu, parunājiet ar Mežsaimniecību, Parku departamentu un privātiem zemes īpašniekiem. Pasakiet viņiem, ko jūs gribat darīt, un parasti viņi būs pat priecīgi, ka aizvāksiet kritušos kokus. Tas ir mačo tipa darbs – vismaz mūsu skolā, kad vien ir pieejama šāda kalpošana, stiprais dzimums nopietni sarosās un stāv rindās, lai pierakstītos!

Nav komentāru: