PĀRCELŠANĀS DIENA

Es nevaru iedomāties dienu, ko ienīstu vairāk. Es visticamāk neesmu vienīgā. Lūk, kas notika mūsu pēdējā pārcelšanās dienā. Pēkšņi pie mums ieradās vesels bars draudzes locekļu. Viņi nesa ārā kastes, palīdzēja samest lietas tajās, kas vēl bija neaiztaisītas, atnesa pusdienas, palīdzēja iztīrīt māju, kad istabas bija tukšas, un lūdza kopā ar mums, pirms devāmies prom.

Vienmēr ir darbi, kas veicami pēdējā brīdī. Tāpēc mēs kādu brīdi vēl bijām vecajās mājās pēc tam, kad visi bija devušies prom. Es izgāju cauri mājai it kā gribētu atvadīties no vecās, labās vietas. Nekas nebija atstāts sienas skapjos, ne arī atvilktnēs, un bija laiks doties. Es jau gatavojos izraut pēdējā telefona vadu, kad tas negaidot iezvanījās. Es tajā brīdī jutos diezgan skumji, zinādama, ka man jāatstāj visi šie cilvēki, ko biju iemīlējusi. Es pacēlu klausuli, un tie bija Denijs un Ēriks – divi no maniem junioru sabatskolas zēniem. „Misis T.,” viņi teica, „mums vienkārši vajadzēja piezvanīt uz jūsu numuru vēl vienu reizi.” Es nezinu, kāpēc tas uz mani atstāja tik lielu iespaidu, bet tā bija. Es esmu atklājusi, ka pārvākšanās dienas ir bēdīgs laiks, pilns ar lieliem satraukumiem un spiedienu. Tas nav nekas jauns. Bet jauns bija tas, ka visas mazās lietas, ko cilvēki man tajā dienā darīja, es novērtēju daudz augstāk. Mazas laipnības, kā „Te nu mēs esam, pilnībā tavi uz nākamajām divām stundām!” ir brīnišķīgs piedāvājums! Pusdienas un pēdējo stūru tīrīšana, kad tu jau tā esi tik noguris... un tas pēdējais telefona zvans – tas bija kā glazūra uz tortes!

Tātad! Pietiks sentimentālu atmiņu... KAM TAS RŪP? Ja jums ir mācītājs, skolotājs, draudzes loceklis, draugs vai kaimiņš, kas pārvācas, apsveriet domu sapulcināt nelielu bariņu, kas varētu:

# Nest kastes ārā un krāmēt furgonā, palīdzēt iztīrīt istabas, kad tās ir tukšas.

# Piedāvāt uzraudzīt bērnus krāmēšanās procesa laikā.

# Paņemt ēdienu pusdienām, jau sagatavotu, tāpat arī papīra šķīvīšus un krūzītes.

# Ielieciet kartiņu vai zīmīti priekšējā sēdeklī viņu mašīnā, apsolot lūgt par viņu turpmākajiem piedzīvojumiem, vai piezvaniet vēl vienu pēdējo reizi, lai darītu zināmu, ka jums viņi rūp.

Ja tā ir IEvākšanās diena, viss augstāk minētais joprojām darbojas. Pati jaukākā lieta, kas ar mums tādā dienā ir notikusi, bija, kad draudzes locekļi atnāca palīdzēt. Bet, pirms viņi devās prom, viņi salika kopā visu gultas UN uzklāja tās; lai mēs varētu labi atpūsties pirmajā naktī mūsu jaunajās mājās. Pavisam dažas nieka lietas, kas atvieglo grūtu dienu visai ģimenei. Es apsolu, ka jūs būsiet LIELISKA svētība. 

Nav komentāru: